24 februari 2015

Hej!
 
Idag vobbar jag! Jobbar hemma och vabbar. Men jag hann jobba klart innan David skulle gå och jobba. Charlie är magsjuk för tredje gången den här vintern och igår var han så hängig att han bara satt i mitt knä hela eftermiddagen. Jag kunde inte släppa honom för en sekund för då blev han helt hysterisk och han orkade inget. Så han vilade i min famn och jag tittade på Vänner hela eftermiddagen/kvällen igår. Men idag är han piggare, skönt!
 
Eftersom han sover nu håller jag på att leta klänning till ett bröllop jag ska på i april. Charlies outfit fixade jag klart igår så nu är det ett problem mindre. Dock känns min klädsel besvärligare. Antagligen är jag för kräsen. Ville ha den lila nedanför men den är slut i min storlek, givetvis. Den andra funderar jag på även fast den är lite svart.. Hmmm. Tur att jag börja leta i tid.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback