Klippa trekanter

Ikväll har jag roat mig med att klippa ut massa trekanter ur tapetprover. Var och hämtade gamla tapetböcker hos färghandlaren här i Töreboda förut idag inför detta. Tanken är nämligen att jag ska göra vimpel-girlang-dekorations-grej av dem. Om det blir bra så bra att jag faktiskt hänger upp dem återstår att se, det är i alla fall tänkt att det ska vara till dopet. En himla massa trekanter blev det i alla fall! Men min nya favoritgrej när jag har egentid är att stänga in mig i vårat "övrigtrum" och lyssna på poddar tillsammans med valfri aktivitet. Vika tvätt, träna, klippa trekanter, det är inte så viktigt bara jag får vara i fred en stund. 
 
Alla mina trekanter, det blev en "liten" hög ;)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback