2 april 2014

Hej!
 
Det är redan onsdag, känns tokigt! Jag och Charlie har haft fullt upp, vi har varit ute och gått med Charlies faster och kusin, åkt till min mormor och hängt, varit på familjecentralen och nu ska jag snart i väg till optikern. David var där och fick nya glasögon för ett tag sedan och då provade jag några på skoj medans vi väntade. Fastnade så klart för ett par! Men de jag har har jag haft sedan innan jag träffa David och hade ändå tänkt köpa nya i höst så det var väl inte så dumt ändå. Nu när jag kommer ha fina glasögon kan jag ju använda det mer.
 
Annars så börjar det bli mindre långtråkigt hemma, det går att göra mer med Charlie och han har blivit en glad liten bebis! Han har ju haft lite problem med magen, det är så synd om plutten. Han somnar och så vaknar han igen med ett illtjut, stackars liten <3 Men det går i perioder och nu går det åt det bättre igen så vi kan göra mer än att bara trösta :)
 
Stolt morbror!
 
 
 
 


Visst är de fina, våra kilar!

2014-05-24 | 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback