Ultaljud

Hej!
 
I fredags var vi på ultraljud och titta på vårat pyre. Jag var helt säker på att det inte ens skulle finnas något där inne, jätte dumt men så var det. Pyret fanns och såg mest ut som en alien än så länge. Vi låg där och titta på den medans barnmorskan mätte och tittade så allt fanns med. Sen tittade hon jätte länge på ett speciellt ställe och säger sedan "anledningen att jag tittar så länge just här är för att det finns en vätskeansamling här som jag inte vet vad det är". Huh vilken hemsk känsla. Så nu ska vi dit nästa vecka också för att se om det finns kvar, gör det det så ska en läkare titta på det. Barnmorskan sa att det inte var något allvarligt men man kan ju ändå inte låta bli att undra om det är så eller om hon bara säger så för att vi inte ska oroa oss.. Så nu håller vi tummarna för att det ska vara borta till nästa gång, hon sa att det kan vara så att man ser något och nästa gång är det borta så jag hoppas att det blir så och att vi bara får se pyret en extra gång istället.
 
Mage i v 17. Vi låg nästan exakt som vi trodde, ska bara byta vecka på söndagar istället för måndagar nu. BF 24 januari.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback