14/6 -12


Hallo! Slutade tidigare idag för att jag skulle till UM och fixa nya piller. Sedan hade jag tid att shoppa lite, kom hem med två set underkläder från Ella M. Fanns så mycket fint att jag fick beslutsångest. Men ni får inte se dem för det är "Nathalie's secret" ;) När man ska vara fin känner man sig extra fin med fina underkläder under tycker jag, även om ingen ser dem. Fast risken finns ju att jag fortsätter med mina vanliga Gina Tricot.. Får nog inviga ett set på midsommar, hoppas de värmer bra när man ska sova i tält!

Hemskt vad detta inlägg handla om underkläder. Nu byter vi ämne. Han Robert i luckan brevid jag berätta om som prata så otydligt har visat sig vara expert på att komma med kommentarer normala personer tänker men inte säger högt. Idag påpeka han att man kan se vilka patienter som ska till psyk, hahaha! Kul med någon i min ålder i alla fall. I morgon är sista dagen på inlärningsveckorna så nästa vecka behöver jag inte vara i receptionen lika mycket.

Nu ska jag göra matlåda så jag orkar med alla patienter i morgon. Istället för en bild blir det en bra låt :)



haha kul att du går från underkläder till en pojke ;D haha som om det gjorde inlägget bättre ;) haha gosefisan då !

2012-06-16 | 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback