9/6 -12


Hmm vet inte hur jag ska börja.. En del har väl sett vad som hänt på fb kanske? Det känns både bra och dåligt. Det är bäst för oss båda just nu, vilket jag hela tiden försöker intala mig trots att det gör ont. Efter 2,5 år känner man varandra ganska bra och han är ju en av mina bästa kompisar. Det kände ändå som vi skiljdes som vänner men det är också jobbigt för jag vet att vi inte kan vara vänner på ett tag.

Skönt ändå att det var vad båda två ville. Eller ah, vi såg ingen annan utväg helt enkelt. Hur kan något som kändes så fantastiskt bra för några månader sedan bara vända? Vi vet inte ens vad som hände, ingen händelse att skylla på. Det var jobbigt i går när hela släkten var här för att fira Filip och alla fråga efter David och sa snälla saker. Vad skulle jag svara då? "Nee men jag ska åka till honom sen och då tar det antagligen slut"? Nåja nu ska jag hoppa in i duschen och försöka tänka på något annat för det här gör för ont. Ikväll blir det togaparty.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback