Tror ni det blir någon B&J i morgon?


Klart det blir, jag är ju bäst ;) Super sugen på half baked!

Imorgon ska jag gå på frukostshopping på HM. Det börjar 07:30 men tror inte riktigt jag är där då hehe. Men man får 20 % rabatt och blir bjuden på frukost. Sedan har jag handledning och sedan är det helg. På lördag ska vi fira Jonna i skövde. Alla ska gå ut utom jag. Vet inte vad det är med mig men det senaste halvåret har jag tröttnat på krogen. Och om det inte är så kul, varför lägga pengar på det? Sist vi var ute var det en idiot som bara drog tag i mig på dansgolvet och försökte släpa med mig. NEEJ! skrek jag. "Vadå nej?" blev  svaret. Öh?

Men klart jag inte kan missa att fira Jonna! :)<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback