10/5 -11

Ännu en dag med strålande solsken! Jag har varit ute och hämtat spikar och det är redan jätta varmt ute. När jag har skrivit lite på mitt psykologiarbete ska jag ut och lägga mig. Sjukhuset igår gick bra. De hittade inget. Det enda dåliga är ju att nu kanske jag får göra mer undersökningar..

På torsdag åker mamma och pappa till Italien. Jag och bror får alltså vara själva i fem dagar. Dock blir jag inte förvånad om de har bett grannen hålla koll haha. Blev också sugen på att åka utomlands när jag satt och kollade på bilder från Dublin igår. Både jag och brosan blev helt kära i det landet. Dock skulle jag nog inte vilja bo där, även om irländsk dialekt är rätt sexigt ;) Får nog ta och åka tillbaka någon gång.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback