27 september 2015

Vi byter visst vecka på måndagar, inte onsdagar, så i morgon går vi in i vecka 22. Det är ett stort steg när vi gått 22 hela veckor, det vill säga nästa måndag. Det finns nämligen en chans att bebis skulle kunna överleva utanför magen efter man gått 22 veckor. Känns helt sjukt, magen är ju inte speciellt stor än så mini måste vara pytte liten. Enligt 1177 väger bebis 450 g och är 27 cm då.
 
För övrigt kan mini känna när jag tar på magen nu. Den är mest vaken på morgon och kväll så om jag tar på magen då kan jag få mini att börja röra på sig där inne. Den är även mer pigg på dagarna mot vad Charlie var vid den här tiden, brukar distrahera mig när jag försöker lyssna på diktat på jobbet.
 
Nu ska jag lägga mig och sova! Vansinnigt trött, måste börja komma ihåg att ta järntabletterna, skulle egentligen börja ta dem regelbundet för säkerhets skull i vecka 20...
 
 


Min fina dubbelbebis :)

2015-09-27 | 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback