3 april 2015

Idag är vi trötta för gårdagen blev nämligen inte alls som vi tänkt oss. Jag skulle stänga på jobbet och sluta fem och så skulle David och Charlie komma in och möta mig så vi kunde åka och shoppa lite. Dock ringde David runt lunch och sa att Charlie hade fått en vikt på handen. De hade åkt direkt till vårdcentralen men de trodde inte att det var något. Sedan när de kom till mitt jobb såg det jätte hemskt ut, blått och svullet. Visade det för en sköterska på jobbet men hon sa med en gång att vi går och letar rätt på en doktor i stället. Så det blev remiss till röntgen och sedan visa det sig att han hade fått en spricka längs med långfingret. Så nu får det vara lindat i två veckor så ska det vara läkt sen. Så det var ju ändå skönt att  det inte är värre än så.
 
Tur att mamma shoppa en hel del kortärmat under hösten, han har t o m kortärmade pyjamasar och det behöver vi ju nu :) Ska sy lite i helgen också tänkte jag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback