18 september 2014

Idag har vi haft HLR-övning med jobbet. Jag som inte gjort detta på cirka 5 år och så ett gäng proffsig sjukvårdspersonal. Bävade inför det hela dagen. Kände mig som en vimsig höna, men det var en välbehövlig uppfräschning av minnet och lärde mig hur man använder såna där hjärtstartare som finns lite överallt. Efter det och en hel dag i receptionen ville jag bara hem men då var alla tåg inställda så fick åka buss till Tidan där David och Charlie hämta mig, annars hade jag inte varit hemma förän halv 7. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över den här dagen. Men nu har jag sprungit och myst extra mycket med Charlie så jag är redo för nya tag i morgon, det är ju faktiskt ganska roligt på jobbet de flesta dagar :)
 
Här är två videos till m&p så ni är förberedda i november när vi åker till Lundsbrunn!!
 


Tack Nathalie :) / mormor Lola

2014-09-21 | 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback