7 oktober 2014

Idag åkte jag hem tidigare och jobba sista två timmarna hemifrån, sköönt! Jobba en timme, sedan myste jag med Charlie tills han somnat och jobba den andra timme då. Han hade varit en grinpojke idag så David var trött, men det visade sig inte helt oväntat att tand nr 3 precis tittat upp så då fick vi förklaringen. Han hade ju även feber i helgen men då fick jag inte titta i munnen på honom. Eftersom jag hade tandproblem i fredags förstår jag precis hehe! För övrigt var det läkemedelslunch idag. Läkemedelsföretag skickar ut någon som informerar om nya läkemedel som en slags marknadsföring och detta blir då på lunchen eftersom ingen har tid annars, så då bjuder de på lunch. Idag blev det fisk för alla utom mig som fick raggmunk, mums!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback