25 maj 2014

För ett år sedan hade jag vetat om i tre dagar att vi hade en liten bebbe i magen och idag firar vi min första mors dag! David jobbade på förmiddagen men sedan fick jag blommor och choklad. Egentligen skulle jag få ett paket också men det har inte kommit trots att han beställde i god tid. Får visa sen när det kommer :)
 
Nu har vi haft mamma med dejt här på besök. Zlatan kunde inte så pappa blev den utvalda ha ha. Vi bjöd på smördegsinbakad fläskfile med ädelost, rusti och portvinssås. Till efterätt blev det favorit i repris, grekisk yoghurt med pistagenötter, björnbär och honung, super enkelt och super gott! Nu söver David Charlie, givetvis bara för att det har gått så bra med sömnen i veckan så skriker han idag när det är David tur, suck. Men han somna i alla fall helt själv i sin säng på sina tupplurer idag medans jag var i köket, framsteg!
 
 
 


Så fantastiskt fint! :) Och lite spännande hur mycket som hinner ändras på ett år.

2014-05-26 | 17:08:20

Nej, Zlatan kunde ju inte hänga med idag, han skulle ju iväg på nåt med nån Helena eller vad hon hette...men min date var så stilig så :) o maten får MVG ! Tack snälla ni <3

2014-05-28 | 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback