15 maj 2014

Hej!
 
Idag har jag spenderat dagen på torget, öppna förskolan och gymmet! Kom på att jag inte har berättat hur det gick med min "utmaning" med träningsschemat. Det gick bra, körde fem veckor istället för fyra eftersom jag var sjuk en halv vecka. Måttbandet visar fem cm mindre runt magen och hållningen har blivit myyyycket bättre. Dessutom orkar jag ha Charlie i bärselen längre och jag springer numera 25 min tre gånger i veckan. Ska dock öka det igen för känner att det inte är särskilt jobbigt. Idag gjorde jag även plankan en hel minut i sträck! Vågen har jag inte ställt mig på men eftersom jag inte hade någon mammavikt kvar innan spelar det ingen roll.
 
Bild efter dagens gympass! Charlie låg på en madrass och gymma han också :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback