Klädbytardag

Guds gåva till shoppinggalna mammor stavas k l ä d b y t a r d a g ! Har varit på två stycken, en i Moholm och en i Töreboda. Nu har jag nästan alla kläder han behöver i nuvarande storlek och i nästa, plus en hel del i storleken efter det! Nu när han har så små storlekar så är många kläder på dessa dagar i princip oanvända, så länge kläderna är hela, rena och inte urtvättade så är jag nöjd. Sedan vill jag så klart även ha lite nya kläder också men då kan man ju spara dem tills han ska vara lite fin, typ när vi ska någonstans eller får besök.  I Töreboda köpte jag 12 bodys, 12 byxor och 5 sparkdräkter för 320 kr. Tänk hur lite jag hade fått för samma peng i en vanlig affär! :)
 
Alla kläder får inte ens plats i byrån, har fått lägga ner en del saker i större storlekar i en back i stället. Dessutom fick vi mest kläder i större storlekar så har massa godbitar att se fram emot!
 
 
 
 


Inte bara shoppinggalna mammor,- mormor oxå ju ! Guuud vad vi fyndat ! Såg att de ska ha en klädbytardag för vuxna i Hova snart. Kanske nåt för oss?!

2014-04-18 | 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback