Skip hop-ryggsäck

Nu är det mindre än ett halvår kvar till jul och jag och David vet redan en del som Charlie ska få i julklapp! Han är ju fortfarande rätt liten och fyller år så snart efter så vi köper nog inte så mycket till honom utan mer saker vi tycker han behöver men som kan vänta tills dess. Högst upp på listan är en cd-spelare man kan fästa på väggen och en ryggsäck som han kan ha till dagis sen. Var helt inställd på att han skulle få en Kånken mini men tycker de är liiite dyra för en barnryggsäck, och nu har jag fått syn på Skip hops ryggsäckar så nu är jag helt inne på en sån istället! Det har kommit en ny i form av en igelkott som är ursöt, den är jag mest sugen på just nu. Annars är ugglan och biet också fina :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback