7 juni 2014

Hej!
 
Idag har vi varit inne i Mariestad och storhandlat. Blev både Willys, ÖB och systemet. Nu håller vi på att förbereda mat för vi ska ut till sommarstugan i Halna. Det blir grillning där i kväll så vi ska äta grillad kyckling, ratatouille (skitgott till grillat) och potatis i folie. Idag har Charlie fått testa en ny puré, avokado och banan. Den var en hit! Först köpte vi burkar för att testa men nu har jag börjat med egna. Ska göra majspuré och broccolipuré också men får vänta på att avokado/banan frusit först så jag kan fylla formen igen. Använder en pralinform i silikon för det är lätt att få ur och bra storlek. :)
 
Charlie har fått en Bumbostol av Syltan, den var bra! Han satt i den när jag åt mellanmål hemma hos m&p häromdagen.
 
 
 


Hm...mellanmål! Jag ser choklad. Men den kanske var till Charlie:) // mormor Lola

2014-06-08 | 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback