29 juli 2014

Godmorgon!
 
Denna morgon började i köket med att göra äpplemos och palsternackpuré till bebisen i familjen. Ska göra med ärtor och päron också men formarna tog slut så får vänta tills det andra fryst först. Vi har ju inte gjort ren fruktpuré förut för man ska helst ge grönsakspuréer först så de inte vänjer sig vid det söta. Så hade förväntat mig att han skulle bli jätte lycklig av äpplemos till gröten men han brydde sig typ inte haha. Nåja, smörgåsrån var en hit i alla fall.
 
Nästa vecka är sista veckan jag är hemma, veckan efter börjar jag jobba. Dock är det bara halvtid första veckan då det är inlärning och det kan ju vara skönt för jag är lite nervös för att vara ifrån Charlie hela dagen. Inte för att jag inte tror att David kan ta hand om honom utan för att jag kommer sakna honom så himla mycket. Men sånt är livet, nu är det snart slut på bebismyset och dags att ta tag i annat.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback