6 juli 2014

Hallå hallå!
 
Eftersom jag börjar jobba på måndag har jag i helgen hoppat över att amma de timmar jag ska jobba. Tänker att det blir mindre jobbigt om jag gör det nu istället för i morgon. Då hinner David även öva på att ge flaskan eftersom jag oftast gjort det också för han verka tycka att David var "fel" person. Det går inte så bra. Har sviiiinont fastän det bara var 5 timmar och en amning jag hoppade över igår (jobbar halvtid första veckan). Hade tänkt springa idag men har inte lust att ta på mig tajt sportbh just nu. David tyckte jag skulle springa utan, hade ännu mindre lust med det haha. Tar en promenad sen istället. Nu är det bara 2,5 timme till amning, läääängtar!!
 
Senaste bokvikningen blev en present till Davids syster.
 
 


Vad fin boken blev! Hoppas det går bra på jobbet o flaskmatningen för David går säkert galant imorgon :)
Kram mamma

2014-07-06 | 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback