3 juli 2014

Hej!
 
Idag har jag, Charlie och mamma varit i Hajstorp. Brosan jobbar ju som slussvakt så vi ville se när han slussade. Sedan hade mamma med sig pastasallad och jag hade med mig fruktsallad så vi hade en liten picknick där på "altanen" till Filips slussvaktshytt. Charlie tyckte det var jätte intressant att titta på vattnet som forsa ut, sedan sov han lite och sedan åkte vi hem. 
 
Är så skönt att vi fått ordentliga kvällsrutiner nu. Kl åtta har han somnat och då har man 1,5-2 h innan det är dags att krypa till kojs själv. De där timmarna gör jätte mycket när man är med bebis hela dagarna. Skönt att bara slappna av, plocka ordning osv, ro om sig själv lite. Men kommer nog vara tråkigt när jag jobbar och vill umgås med honom när jag kommer hem haha. I morgon är min sista mammalediga dag denna sommar, då ska vi åka till min kusin Johanna och hennes lille Kevin.
 
 
 
 


Den där Filip 😀 han är en riktig charmknutte 😉

2014-12-13 | 16:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback