12 januari 2014

Hej!
 
Igår var våran kompis Marcus här och lagade mat med oss. Eftersom han jobbat natt konstant och en hel del helgen så har vi inte kunnat setts så mycket som vi gjorde innan så det var extra kul att han kunde komma hit i går. Vi gjorde fläskfilé med hasselbackspotatis och portvinssås. Efter det tittade vi på film och hade det allmänt mysigt. Han hade även köpt med gummibjörnar som jag var supersugen på tack vare Haribo-reklamen på facebook, så plus i kanten där :)
 
Idag har vi tvättdag och städdag, lagom roligt! Men vi har även planerat in en fika med Davids syster i eftermiddag så vi ska inte bara göra tråkiga saker. I morgon är föresten min första riktiga dag som mammaledig. Det är 12 dagar kvar till BF idag och eftersom jag är vansinnigt trött hela tiden så är det lika bra att ta det lungt tills dess att bebis kommer. Tydligen kan kroppen tolka det som att man inte är redo att få ut bebisen om man inte tar det lungt och slappnar av. Men jag har som mål att göra några vettiga saker varje dag, då går dagarna lite fortare i alla fall!
 
Trulls har byggt en koja, så söt! :)
 
 


Goding Trulls :)

2014-01-15 | 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback