21 februari 2014

Hej !
 
Idag har jag och Charlie haft besök av Linnea! Typsikt nog var skrutten på jätte dåligt humör, inget var bra, så vi fick försöka överrösta honom haha. Lagom till vi fick besök av Jerry, Emma och Nellie så somnade han i alla fall. Nu har han fått magmassage och massa mat så hoppas han ska kunna sova gott i natt, vi har köpt vyssan lull-tassar till vaggan så vi kan gunga på den och sen dess får vi flera timmar mer sömn varje natt, det var värt pengarna redan efter första natten!
 
Idag har jag kollat över hur mycket bebiskläder vi har och kommit fram till att vi har lagom mycket, usch vad tråkigt! Jag som vill shoppa massa fina saker till skrutten haha! Men som han växer kommer jag säkert inte behöva oroa mig, kommer nog snart behöva köpa mer så bättre spara pengar tills dess :)
 
Stackars Trulls blev utkörd från sovrummet så hade inte hjärta att köra ner honom från skötbordet också.
 
 


Det bästa mor har lägger hon på (sköt) bordet, vet du väl Nathalie!

2014-03-01 | 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback