Brödbak

Imorgon börjar nya jobbet. Börjar kännas lite jobbigt att "börja om" igen, för sex veckor sedan lärde jag mig ju ett jobb och nu ska jag lära mig ett annat. Brukar vara mycket tröttare första veckan på nytt ställe, så tar emot lite extra med måndag. Men annars ska det bli kul, kommer inte åka med tåget förän halv 8 nu så har tänkt försöka träna på morgonen så jag får hela kvällen med Charlie, får se hur det går med det! Hade tänkt ladda batterierna och bara ta det lungt idag. Fröken rastlös orka typ en timme, sedan kom jag på att vi köpt grejer för att baka bröd så gjorde det i stället. Blev två limpor till mig och David och ett par minifrallor till Charlie. :)
 
 


Jag vet varför du är så pigg! Du har ju fått andas fräsch Hassle- luft i över ett dygn :) / mamma

2014-08-17 | 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback