7 april 2014

Åh vad jag tycker om måndagarna när David är ledig! Han är ju föräldraledig varannan måndag och det blir som om helgen blir extra lång. Även om vi inte gör något speciellt hinner man unna sig lite extra och får mer egentid. Idag har jag t ex duschat extra länge, gjort hårinpackning och sådant som man inte hinner i vanliga fall.
 
Denna veckan ska jag även börja träna igen! Innan har jag bara gjort övningarna i häftet jag fick på BB och gått lite promenader. Innan Charlie var i magen tränade jag fem dagar i veckan och hade gjort så rätt länge, sen när jag blev illamående gav jag upp och tränade inte alls. Nu känner jag mig typ handikappad när min kondis är så dålig! Känns så där att börja om på noll men ska ta det lungt så jag inte ger upp. Även om det ser mycket ut på schemat här nere så kör jag t ex bara 15 min på crosstrainern i början och ska sedan öka när jag känner för det. Har gjort min träning idag redan och det kändes superbra att vara igång igen! Ska försöka hålla detta i fyra veckor och se hur det går.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback