14 april 2014

Hej!
 
Igår rensade vi föråd och linneskåp så idag kände jag och Charlie för att ha mysdag. När vi är hemma tycker jag alltid att det känns som att alla hushållssysslor hänger över en så man inte hinner umgås lika mycket men idag har jag struntat i det och vi har bara lekt och myst i stället. Jag hann även med att träna en liten stund i morse. Sprang på crosstrainer medans Charlie satt och titta på i sin babysitter, gick super bra.
 
Tänkte tipsa om ett bra mellanmål jag brukar köra efter jag tränat. I originalreceptet är det nutella och mer mjölk men jag har ändrat det lite. Bara att mixa ihop och hälla upp i ett glas!
 
2 bananer
4 skedar havregryn
1 sked jordnötssmör (eller 2 skedar nutella)
2,5 dl mjölk
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback