28 september 2013

Godmorgon vecka 24! Det finns bebisar som har fötts och överlevt utanför magen nu vilket känns jätte hemskt. Vill han ska stanna där inne och vara trygg, magen är ju inte så stor än så då måste han vara pytteliten. Ne han får stanna där inne ett bra tag till, gärna 16 veckor men inte längre, då vill jag se hur han ser ut :)
 
Vägde mig häromdagen och då hade jag gått upp 3,7 kg från min startvikt. Det är tydligen lite enligt 1177 men inte så konstigt med tanke på aptiten. Igår t ex fick jag knappt i mig mer än frukt från frukosten till det att jag kom hem vid 17.. Inte bra! Vet inte vad jag ska göra för att ändra på detta.
 
(Nej jag har inte känt några hickningar än ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback