21 september 2013

Hej!
 
Igår var jag och David hemma hos Anders och Elin på mat och film. Innan skulle dock killarna testa ett spel så jag och Elin tog deras två hundar och gick en promenad. Den ena hunden var lös och sprang in i en kohage och jaga kossorna haha. Vi blev oroliga men kossorna verkade mest tycka det var kul för de sprang efter oss längs staketet sen. Lyckades bli rejält hundsjuk också, deras hund Atlas är så fin och mysig! Har ju som sagt alltid varit mer av en hundperson även om jag såklart älskar min Trulls. Men någon gång ska jag ha hund! Vi hann också med att testa Loka med pepparkakssmak, den var tydligen ny. Funkade sådär till tacos men annars var den god.
 
Idag har jag haft en lugn förmiddag för mig själv medans David jobbat. Skulle egentligen följt med till gymmet nu men börjat bli förkyld och fick inte heller behålla mellanmålet förut så kändes som en bra idé att hoppa det idag. Men i kväll ska vi åka till Tomas för att äta tårta eftersom han fyller år i morgon! :)
 
V 23 går vi in i idag
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback