Dagens plus och minus

På plussidan:

+ Ska till tandis i morgon och upptäckte förut att vi har gratis tandvård till 23! Så skönt att slippa den kostnaden! :)
 
+ Det är mindre än en månad kvar till Ullared, mamma vann en gratis hyrbuss och vi ska åka och shoppa massa saker till plutten. Längtar!! :)
 
+ Davids "sparkdräkt" är jättestor och jag kommer få plats med mycket mage i den! Perfekt då många mjukisbyxor börjar sitta obekvämt (se sista minuset). Kommer bo i den mot slutet!
 
 
På minussidan:
 
- Är sjukt sugen på de där hårda lakritsdöskallarna med salt i men de finns inte i Töreboda! Får väl vänta till jag kan åka till den stora godisaffären i Mariestad..
 
- Inget jobb idag och det enda vettiga jag har gjort är att ta en morgonpromenad. Vart är min ork?! Har t o m tagit en tupplur på två timmar..
 
- Jag trodde att anledningen till att gravida inte kunde sova på magen var för att magen blir stor, men det är sjukt obehandligt att ligga på den! Än är den så inte så stor att man inte kan ligga på magen på grund av det men det känns fel... typ? Samma sak med kläder, magträning osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback