28 oktober 2013

Hej!
 
Började morgonen tidigt, vaknade nämligen upp skitförbannad! Drömde att en person jag inte gillar gjorde en sak som jag är orolig ska hända. Blev så förbannad att jag bet personen och sedan när jag vakna var jag så arg att jag inte kunde somna om. Tokigt! Idag blir det inget jobb men vi ska åka in till Mariestad, göra lite ärenden och sedan fika med farmor och farfar. Farmor har stickat massor av bebissaker så ska hämta dem som är klara, ska ta kort sen och visa. Tänkte försöka ta mig ut på en promenad också då frisk luft hjälper mot det roliga illamåendet som fortfarande håller i sig, men nu är det mindre än tre månader kvar! Så jag antar att jag kan stå ut den korta stunden som är kvar ;)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback