16 oktober 2013

Hej!
Igår var vi hemma hos mina päron. Bästa med att åka hem till dem:
1. Mamma köper supergott ekologiskt lakritsté hos sin massör.
2. De har ett skåp där det alltid(!!) finns mörk choklad i olika smaker.
3. De har alltid proppfull kyl. T o m när de varit i Grekland tio dagar kunde man hitta gömda godsaker.
Sen är det ju alltid kul att träffa dem även om de inte blev så lång stund just i går, men ska dit på lördag igen så det gör inget. Hann ju i alla fall med både té, smörgås med någon spännande ost och choklad med kokossmak så kände att det var ett mycket givande besök ändå, hihihi.
 
På lördag ska jag och mamma ha en av våra traditionella pysseldagar hemma hos hennes kompis. Vi sitter där hela dagen, dricker vin (not me..) och pysslar. Vi brukar ha olika pyssel på gång, t ex målar, gör smycken av antingen pärlor eller silver, syr, gör luffarslöjds grejer osv. Jag ska fundera ut vad jag ska göra tills dess, kanske något till plutten? Har ju fått dille på virkning.
 
Cute mammi with yummie stuff at home
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback