Våran stora dag

Oj vilken helg! Jag utgår från att alla som läser bloggen känner mig privat och vet att jag och sambon har gått och gift oss. Det var jätte svårt att hålla tyst om det så länge! Det har ju varit planerat i över ett halvår och det var lite tråkigt att inte kunna dela med sig av all förberedelse eftersom det var hemligt. Vi kände att vi inte ville ha något stort, så det blev bara föräldrar, syskon, mor-/farföräldrar samt varsin tärna och marsalk. Kände i efterhand att det var ett bra drag, för så nervös har jag nog aldrig varit. När klockorna började ringa trodde jag att jag skulle dö av svärmen fjärilar i magen. Men det gick bra och cermonin var inte så lång som vi väntat oss. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar och åt mat, öppna paket och umgicks med alla gästerna. Hur mysigt som helst! Men samtidigt är det skönt att vi kan lägga det bakom oss och fokusera på våran nya familjemedlem som är på väg. Nu kommer vi alla dessutom heta samma i efternamn från början, mysig känsla :)
 
Så här såg det ut där vi åt. Vi var 19 personer sammanlagt, tema silver och lila. Jag hade gjort festprogram med lite roliga saker i, bland annat ett korsord med frågor om oss och gästerna. Träden och kottarna har mamma och pappa målat och så har vi hängt i lila julgranskulor och "änglahår". Davids slips var lila så vi matcha allt annat efter det, bl a våra buketter, tårtan och naglarna.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback