22 november 2013

Det lilla busfröet i min mage har blivit både mer aktiv och starkare senaste tiden. Han var aktiv redan innan, men nu känns det som han aldrig sover. Ser så roligt ut för hela magen guppar. Igår satt jag och utropa "aj!" flera gånger i soffan så David skällde lite på bebis för han var taskig mot mamma haha. Fast det är ju bra att han tränar och blir stark tills han ska komma ut till oss. Inatt började jag fundera på om han kunde sparka ut ur magen.
 
Nu ska jag gå och handla hockeypulver och så ska jag och mina två minsta favoritkillar mysa i soffan. David jobbar em och slutar inte förän 10, men i morgon ska vi åka upp till Örebro och titta på bil! Känns det bra blir det nog bilköp, får inte plats med bebis, barnvagn och två vuxna i våran bil nu.
 
Fredagspresent till er, Trulls som kattunge :)
 
 
 
 


Lika söt nu som då!

2013-11-24 | 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback