8 maj

Eftersom jag jobbar hela tiden och sedan vill hinna med någon sorts fritid hinner jag inte med att blogga. Men tänkte berätta lite vad jag har tänkt göra i helgen eftersom jag tagit ledig på fredag också. Lägenheten är ju i ordning men inte klar. Vi håller på att fixa i köket nu, pappa har kört i väg med luckorna för att måla dem och vi ska börja måla resten. Jag behöver också ut och ta lite kort för att fylla i de tomma ramarna vi har. Av någon anledning har vi satt upp dem tomma. Har pratat med kyrkpersonerna i Töreboda och frågat om man får ta kort på blommorna runt gravarna. Helt okej tydligen(så länge inte någon text på gravarna syns)! Det är ju där det finns bäst blommor.
 
Sedan ska vi åka till trädgårdshandeln i Töreboda och köpa jordgubbsplantor att ha på balkongen. Blomman vi har där är inte jätte rolig längre. Dessutom har Trulls ätit på den haha.. Får nog ha nät kring jordgubbarna. Sedan ska jag såklart slappa! Titta på serier i mjukiskläder, måla tånaglar, ansiktsmask osv. Hur najs som helst kommer det bli! Kanske får göra en uppföljning på söndag kväll :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback