21 juli

Nu var det länge sedan jag var inne här och skrev! Det har ju hänt massor men det vet säkert alla redan eftersom brosan skvallra på fb. Trots att det är fint väder idag sitter vi inne, mitt illamående har inte gett med sig än, känns typ som att det blivit värre sista veckan. Men barnmorskan sa att hon skulle vara mer orolig om jag mådde helt bra så jag antar att det är bra då? Nu är det v 13 i alla fall så h*n kommer i slutet på januari typ, får ett datum efter vi varit på ultraljud. Mindre än en månad dit! Längtar som sjutton, just nu känns det typ konstigt att det skulle vara något där inne även om magen putar lite mer än vanligt, speciellt på kvällen. Fast ser ju ändå bara ut som man gått upp några kilo så längtar tills den riktiga magen kommer.
 
Vi har berättat för hela familjen nu, eller ah, ryktet spred sig till de vi inte prata mer personligen. Farmor vart eld och lågor och har lovat att sticka bebiskläder. Jag ska välja ut några saker jag vill ha senare i höst som hon kan sticka åt mig. Har redan varit inne och tittat lite och vet redan att det kommer bli svårt att välja! Tur att h*n kommer mitt i vintern så man kan använda grejerna med en gång :)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på serier, ha det bra!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback