6 december

Jag skulle inte sagt att det inte var någon shoppingmånad för mig nu, idag var det erbjudande på Members på dr Denim-jeans så klickade hem ett par som kostat 499 för ynka 149! Har ju ett par mörkblå sedan tidigare så nu fick det bli ett par svarta. Jag har blivit bättre på att använda jeans nu på sista tiden, men oftast kör jag på leggins och klänning haha. Leggins känns ju som tajta mjukisar, brukar inte orka ta på mig något annat när man är trött på morgonen och ska till jobbet.
 
För övrigt har jag sån rejäl träningsvärk att jag knappt kom ur sängen i morse, spelade innebandy igår. Med det var det värt för det var väldigt kul. Men det kändes verkligen att jag inte tränat som vanligt, orkade inte springa lika mycket som jag brukar. Efter innebandyn blev det film med Elin och Anders, vi tittade på The last house on the street. Det skulle vara skräckfilm men den var inte så läskig som vi trodde, var mer som en triller. Ganska oväntad handling, jag gilla den :)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback