3 januari

Hej!
 
Just nu får jag jobba jätte mycket, så därför blir det låg aktivitet här. Det är som vanligt på Norrmalms vårdcentral men idag fick jag även samtal från en privat vårdcentral i Skövde som jag var i kontakt med för ett år sedan angående en tjänst som var ute då. Hon som ringde kom ihåg min ansökan från den gången och de ville eventuellt att jag skulle jobba onsdagar där, kul! Men sedan har jag ju en intervju i Örebro på tisdag också, åh jag är supernervös!!
 
Idag tänkte jag börja med min träning lite lätt igen, har ju varit förkyld sedan innan jul men nu känns det bättre överallt utom i näsan så ska se hur det går med en liten stund. Gjorde lite styrka i går och det gick bra förutom rejält med träningsvärk, varför försvinner allt så fort!? För övrigt lyckades jag nyss gå in i en tavla här hemma och rev upp handen, hur lyckas jag? Svider som sjutton!
 
Nu struntar vi i det och lyssnar på musik :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback