11 januari

Det är många tjejer jag känner som har en grej för väskor eller skor (eller båda) men jag har aldrig gillat att köpa vare sig väskor eller skor. Men nu på senare tid har jag fått smak för en helt annan sak, nämligen underkläder! Åh så fint med matchande set, även om ingen ser det så känner man sig fin på ett helt annat sätt. Det känns uppklätt! Nelly har en del bra budgetmärken för den snåla, studerande eller arbetslösa. Min favorit är Marie Meili, det är bra kvalitet på det jag köpt därifrån (fanns i Ullared när jag var där också). Wonderland har också en del snyggt.
 
Det röda är från Wonderland, de andra två är från Marie Meili. Det röda fanns det även erbjudande på i Nellys julkalender så det finns redan i min samling, men nu är jag sugen på det prickiga. Men det får vänta tills det blir bättre tider.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback