21 februari

Äntligen har det börjat vända! På morgonen är jag inte alls lika trött och på eftermiddagen däckar jag inte längre med en gång. Jag går ju ändå upp halv fem varje morgon så då är det väl okej att vara seg i några veckor?  Till helgen ska vi på kalas för att fira farfar och farmor, det blir middag på Rhodos. Sedan har vi också tänkt få i ordning i vårat lilla kontor här hemma. Varken jag eller D kan slappna av när det ser ut som det gör så det får bli helgens projekt....plus lite träning på det kanske hihi, tur att muskelminnet är bra trots att man varit sjuk ett tag :) Imorgon blir det dock träningsfri myskväll, D har planerat något så blir spännande att se vad det är.
 
Svärmors hemmagjorda semlor. Bara för att göra er sugna ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback