Tallrikshylla

Si så där 5 min efter att pappa gjort klart skötbordsbyrån kom jag på ett nytt projekt åt honom. Det här är ju dock inte något som bebis behöver inom den närmsta framtiden, jag har sagt att jag blir glad om han får den i 1-års present. Det är i alla fall en så kallad tallrikshylla att ställa böcker i. Dock är de oftast ganska stora och inte alls i den storleken jag vill ha, pyrets rum är ju ganska litet. Men jag tänker att det skulle vara fint om man kan se böckerna och om man ska läsa godnattsaga så ser han dem tydligt. Jag har sett att de har såna på många förskolor jag jobbat på men de är som sagt väldigt stora.
 
Ungefär en sån här har jag tänkt. Tror det kommer bli toppenfint! Tur att min pappa kan sånt där :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback