29 december 2013

Hej!
Senaste dagarna har vi tagit det lungt och de sista 2013-dagarna kommer också bli lugna, för jag har blivit jätte rädd för att bebis ska bestämma sig att komma typ 31 december eller så. Så lugna aktiviteter och mycket vila blir det nu! Idag har vi varit hos m&p, David skulle bli klippt och måla tripptrappstol. Jag passade på att sy lakan och sedan när David kom in satte jag honom i arbete med det också. Lyckades bli yr så David fick göra klart, nu är han stolt över att han fixa det själv, haha!
 
Imorgon blir det en kort shoppingtur i Skövde innan vi ska åka till svärföräldrarna på bröllopsdagsmiddag. Jag har redan beställt lite på rean men kände att det kunde vara kul att hitta på något nu när David är ledig. Så skönt att titta på vanliga kläder igen, även om det är ett tag kvar så kan man ju tjuvstarta lite. Jag använder ju fortfarande delvis en del kläder jag hade innan och jag har bara beställt saker som man kan ha med lite mage sen direkt efter bebis kommit innan magen krymper.
 
Det syns nog inte, men gränsen för min mage är jätte tydlig. Ser ut som någon tagit en stor ägghalva och klistrat på den vanliga kroppen, mamma var helt facinerad. V 37
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback