20 december 2013

Hej!
 
Fredag och bara några dagar kvar till julafton! Ska bli supermysigt, längtar efter min fina klänning som ligger nerpackad i ett paket. När man går omkring i samma kläder i sex månader är det trevligt med något lite finare, inga vanliga finkläder passar ju och man vill ju inte lägga hur mycket pengar som helst på mammakläder, man har ju dem bara en begränsad tid. Sen ska vi på bröllop på nyår också så jag har användning utav min klänning mer än vid jul :)
 
Idag har Linnea och Freia varit här och hälsat på. Vi har fikat och pratat graviditet, förlossning och skvallrat lite hihi. Och Freia lekte förfullt med Trulls kattleksaker, toppen att någon tycker att de är roliga, Trulls gör det ju inte. Om några timmar blir jag upphämtad av m&p, vi ska åka på den numera årliga julsammansvärmningen hos min morbror. Det ska bli kul, men tror det blir en sen kväll så risken finns att jag somnar innan den är slut! Tur att jag får skjuts i alla fall, hade inte velat köra hem så sent själv.
 
Jag idag!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback