16 december 2013

Hej!
 
Idag har lillebror varit här och hälsat på. Han bara ringde på dörren helt plötsligt och har varit här ett par timmar. Han kom hem från Karlstad i går och har bara träffat honom typ tre gånger på hela hösten. Så vi har hängt, ätit mat och tittat på tv. Filip fastna i intrigerna i någon housewives-serie haha. Vi har även tittat på pyrets grejer och ojat oss över hans små bebisstrumpor hihi :)
 
Resten av kvällen ska jag ta det lungt. Har känt mig konstig senaste dygnet, vaknade inatt med en konstig känsla i ryggen. Det var typ obehagligt/ont och jag gick upp och tog alvedon men det gick inte över. En del förlossningar börjar ju med ryggont så jag blev lite nervös där. Men nu har det lugnat ner sig så det var ju skönt. Bara en månad och en vecka kvar i morgon! Han kan ju vänta till 2014 i alla fall :)
 
Blivande morbror Filip
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback