11 december 2013

Heeej!
 
Idag är jag trööött! Har varit och jobbat både idag och i går och eftersom det varit dåligt med jobb de senaste veckorna så blir jag extra trött när det väl blir. Men nu ska jag bara jobba max en månad till, barnmorskan sa att det är viktigt att ta det lungt en stund innan om det går så nästan två veckor innan BF tänkte jag att jag går på mammaledighet. Om inte bebis bestämmer sig för att komma tidigare vill säga ;) Pappa tycker bebis ska komma på hans födelsedag den 10:e och då blir det ju exakt två veckor tidigare. Nu ska jag ta det lungt med en kopp te och sedan blir det sängen tidigt för ska jobba i morgon också.
 
Liten Nathalie :)
 
 


Just det, gummistövlarna på!

2014-05-24 | 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback