11 augusti 2013

Godmorgon säger jag trots att klockan är 15. Jag gick nämligen och sov 2-3 timmar till efter frukost och tvätt. Igår var vi på inflyttningsfest hos en kompis så jag var lite trötter. Den nyinflyttade hade sin kusin från Italien och hans kompisar där så vi fick sjunga svenska nationalsången för dem, dock blev det lite pinsamt när alla sluta sjunga när det kom till typ andra versen... Men så långt brukar man ju inte sjunga hihi :) Som tur vad gjorde Italienarna likadant när de sjöng sin nationalsång för oss. Nu kommer snart kompisar hit och tittar på film med oss. Orkar nog inte med så jätte mycket mer idag :)
 
Lyckades även få min första punktering i går. Lagom kul! :( Tur att vi hade killar med oss som kunde fixa det.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback