Lista

 
 
Snodde denna från Lisa hihi :)
 
Hur gammal var den äldsta du kysst? 23 tror jag.
Hur många har du varit riktigt kär i: En. Tyckt om andra väldigt mycket men var inte kär. 
Vad tycker du om kärlek:  <3
Saknar du någon speciell person: D, mamma, pappa och lillebror. D saknar jag alltid när han inte är här, m&p och lillebror träffar jag inte lika mycket längre.
Kan man vara vän med sitt ex: Nej det tror jag inte. Inte jag i alla fall.
Har du svårt för att bli kär: Ja, det tar ett tag.
När kysste/hånglade du med någon sist: Får alltid en morgonpuss av D innan han går till jobbet, annars i går när han kom hem. 
Ångrar du det: Nee haha. 
Har du kysst någon idag? Puss? Vill helst borsta tänderna innan haha! 
Har du ett förhållande? Mmm
När går gränsen vid otrohet? När man har sex med någon annan, men det är inte okej att pussa eller flörta med någon annan. 
Är du Romantisk? Ibland. Gillar att ge spontana presenter och att vara lite busig, typ fixa god mat och tända ljus tills D kommer hem. 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nee
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jaa har lätt för att gråta. Gråter om jag blir arg haha.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? David hahaha! 1:an, fick ett kärleksbrev som mamma sparat. 
Hur länge höll det? 1,5 år tror jag. Fast det var ju inte seriöst.
Hur länge var ditt kortaste? En månad.
Hur länge var ditt längsta? 2,5 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande helt klart.
Är du singel? Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej men jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Men för att det ska klicka behöver man prata först.
Är du kär just nu? Ahhh :)
 
Syskonkärlek :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback