Hypnotisören

 
Blev himla många samtal visade det sig. Kändes som jag satt i telefon hela förmiddagen. I morgon blir det jobb och förut fick jag reda på att det blir jobb på fredag också. Skulle egentligen på något informationsmöte på af men nu slapp jag ju så klart det, hurra!
 
Just nu sitter jag och hoppas att denna film ska komma till någon bio nära så jag kan gå och titta på den. Älskar såna filmer! Jag klarar dock inte av att titta på de hemska scenerna, så kanske bäst att vänta tills den kommer ut så jag kan ha en kudde. Känns lite töntigt att sitta med kudde på bio haha! Titta på trailern, det börjar pirra i min mage bara av den :)
 
 


Samma som mig alltså. Försöker ställa in men i vissa situationer vill man gärna knäppa bilden så läget inte försvinner och då hinner inte jag fundera och trixa. Jag har en Nikon och i den finns en guid som jag försöker följa.

Ja, jätte skönt med träningen. Promenerar väldigt mycket men ska gymma tre dagar i veckan. Så otroligt skönt att träna och röra på sig! :D

2012-09-24 | 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback