mean apelsin

 
Från och med idag är 11 oktober den offeciella hata-apelsin-dagen alt Nathalie-är-en-klant-dagen. Två av alla konstiga saker som hänt mig idag:
 
* Lyckades spilla något på mig själv varenda jäkla rast idag! Frukostrast - saft från min apelsin. Lunchrast - sås. Eftermiddagsrast - kaffe. Bra jobbat! Hade min nya tunika på mig också vilket inte gjorde saker bättre. Fick gå omkring med våta fläckar efter att försökt få bort allt.
 
* Skulle hälsa på den nya AT-läkaren (sån som precis gått ut skolan) och precis när han kom fram så stoppa jag in världens största apelsinklyfta i munnen. Samtidigt var jag kladdig om händerna efter att ha skalat apelsinen. Så klart ville han hälsa i hand, jag kunde inte tala om att jag var kladdig på grund av apelsinklyftan så försökte nudda så lite som möjligt. Kunde inte säga mitt namn heller. PINSAMT ÖGONBLICK! Hahaha. Stackarn undra nog vad jag var för knäppis.. dog lite.
 
Blir sängen tidigt för är helt sluuuut! Hoppas morgondagen blir mindre konstig.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback