Dagens plus & minus

 
+ Hart of Dixie. Den stora favoritserien just nu! Ska titta på nya avsnittet när jag tränar sen, kommer springa extra bra om det är spännande!
 
+ Datakunnig lillebror. Precis fått tips på nya datorer från Filip, även tips på vad man ska ha och inte ha. Jag vill ha många usbportar, där tog mina krav slut. Tur att det finns andra som kan sånt där tekniskt.
 
+ Tidig post. Här i Töreboda kommer posten flera timmar tidigare än i Hassle. Nu när jag är hemma har jag inte ofta något bättre för mig än att vänta på att något spännande ska dimpa ner i brevlådan. Idag ska det komma paket!
 
 
- Träningsvärk i ryggen. Jag har hellre träningsvärk i alla resterande kroppsdelar samtidigt, bara jag slipper träningsvärk i ryggen. AAAJ!  Kommer ju knappt upp ur sängen på morgonen.
 
- Vart finns jobb? Jo i Göteborg. Fick ett ryck i går och fråga David om vi inte kunde flytta till Lysekil eller Stenungssund där de sökte läkarsekreterare. Ska det vara så jäkla svårt!? ( på plussidan är västkusten fint..då kommer ni väll och hälsar på?)
 
- MT. Varje morgon får vi Mariestads tidningen. Är det någon som läser den? Nej. Är det någon som orkar slänga den? Nej. Så nu ligger det en fin hög med olästa tidningar där. Som tur är har vi den bara i en månad gratis.
 
Fint i Lysekil.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback