10/10 -12

 
Igår när jag skulle skriva ett inlägg började datorn varna för att jag inte hade batteri. Det visa sig att en slabb hade lossnat i den där dosen som är på sladden. Mattias kom och fixa det, men då vart klockan så mycket att jag inte orkade starta datorn igen.
 
Jag skulle berätta att vi var och titta på en lägenhet i går. Det är Davids kompis som bor där, de har lagt ett bud på ett hus och om de får huset kan vi ta deras lägenhet ist. Den var helt okej. Två balkonger, stort vardagsrum, stort badrum. Lite dåligt med garderober men det går ju att lösa. Sedan hade killen en hund! Jag skrev ju hur mycket jag längta efter hund så efter att ha gosat med "Buffy" blev jag typ "hundsjuk". Får åka till morbror och leka med deras Golden.
 
Snälla pojkar som fixa min dator i går :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback