29 november

 
I morse tänkte jag att det skulle bli ännu en tråkig dag men istället fick jag migränanfall och önskade att det skulle vara ännu en tråkig dag! Har inte haft något anfall på 1 år och innan det på 3 år. Som tur är brukar det bara vara i några timmar för mig till skillnad från mamma som kan ha det hela helger. Nu har det i alla fall släppt lite, huvudet känns inte som gegga längre och huvudvärken är inte lika hemsk. Det blev väldigt svårt att tänka denna gång, det har jag aldrig varit med om tidigare. Försökte komma ihåg nummret till mammas jobb men det gick inte, jag var inte ens säker på att riktnummret var rätt och det är ju samma som m&p har. Läskigt!
 
Nu ligger jag i soffan och tittar på resterande Twiligtfilmerna. Tur att det blev ett lyckligt slut för Jake också, han är min favoritkaraktär både i bok och film :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback